wakingupinboston.blogg.se

Mellan Juli 2013 och Juli 2014 kommer jag, Johanna, arbeta och bo hos en familj i Boston, som deras Au Pair. Här kommer jag skriva och lägga upp bilder som rör min resa. Välkommen!

We're out all night for good fun!

Kategori: Allmänt

Okej, så klockan är 3 på natten, men jag ska skriva lite ändå. Dagen idag började lugnt med sovmorgon, tv och Skype med mamma. Jag hjälpte även Amelia göra sig i ordning för sin Taylor Swift-konsert. (Avundsjuk!) Får väl höra allt om hur den var imorgon :) 

I alla fall, klockan 3 på eftermiddagen kom Lena, Lena och Laura och hämtade upp mig och så åkte vi till Liberty Tree mall. Där strosade vi i affärer, shoppade, käkade middag och hade trevligt. På vägen därifrån köpte vi chips och cola och åkte hem till tyska Lena för en tjejkväll med snacks och film och mys. Väldigt härlig eftermiddag och kväll faktiskt! och sent blev det...Fina tjejer :)
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Låter som en riktigt bra avsutning på dagen! ♡

    2013-07-28 | 13:55:12
  • Mamma säger:

    Låter som en riktigt bra avsutning på dagen! ♡

    2013-07-28 | 13:55:48

Kommentera inlägget här: