wakingupinboston.blogg.se

Mellan Juli 2013 och Juli 2014 kommer jag, Johanna, arbeta och bo hos en familj i Boston, som deras Au Pair. Här kommer jag skriva och lägga upp bilder som rör min resa. Välkommen!

ARRIVED at St. John's University - Long Island

Kategori: Allmänt

I natt kom vi fram! Allt gick bra! Typ halv två klev vi in på St. John's University. Det var så galet varmt och fuktigt att det kändes alldeles tropiskt. Vi fick alla en egen rumsnyckel och fick smita in i våra rum, där en eller två andra redan låg och sov. Hos mig fanns två tyska tjejer. Just nu har vi rast efter vår första lektion med Mrs. Lorraine. Och resten av dagen är det lektioner fram till 18.30.. Gäller att hålla mig vaken efter nattens 3 h och 45 min sömn ;) that's it for now + en sneak-peak på området!

Kommentarer

  • clara säger:

    FINIS!
    Shit vad roligt, är fortfarande så taggad men och jag emma pratade om hur vi saknar och kommer att sakna dig. Jag får låtsas ibland att du är i Småland, det är mer hanterbart. Ha det superkul och uppdatera oss! Med dig föralltid, puss!

    2013-07-02 | 21:40:59
    Bloggadress: http://detsomskernu.blogg.se

Kommentera inlägget här: