wakingupinboston.blogg.se

Mellan Juli 2013 och Juli 2014 kommer jag, Johanna, arbeta och bo hos en familj i Boston, som deras Au Pair. Här kommer jag skriva och lägga upp bilder som rör min resa. Välkommen!

Treasure

Kategori: Allmänt

Veckans låt: Treasure med Bruno Mars. Gör mig bara så fantastiskt glad så fort jag hör den! 

Två dagar till har passerat. Gårdagen sög, men idag var en bättre dag. Till största delen beror det på att Susan (mamman) är tillbaks. (Halleluja!) Detta betyder i sin tur att pappan har åkt. (Helt okej!)

Jag tänke bara dela en lista på allt jag måste komma ihåg att packa om dagarna, inför det att jag hämtar upp pojkarna, för att ni ska få ett exempel på hur mitt jobb är.

En dag den här veckans ungefärliga lista:

Handukar (3-4)
Badkläder (3-4)
Shampoo
Hårborste
Snacks till pojkarna
Simglasögon x2
Golfkläder
Golfskor
Golfbag
Check till golfläraren
Kepsar x2
Solkräm
Snacks till tjejerna
Cheerleading kläder
Cheerleading skor
Extra strumpor
Något för mig att äta (lätt att glömma!)

osv... osv...

Och detta är bara eftermiddagen. Då har jag inte räknat in vad som ska med på morgonen, med luncher och hela slanten. Puuh...Det kanske inte verkar så illa, men det är så svårt att få med allt som krävs under hela eftermiddagen. Glömmer nästan alltid någonting hemma eller så missar jag se till att pojkarna får med sig allt hem -.-

Hur som helst. TACK ni tre som kommenterade mitt förra inlägg. Betyder så mycket! Tror inte ni anar hur mycket.. 

Imorgon är det fredag! Helgplanerna är ännu lite oklara men det löser sig säkert. Hoppas ni alla får en fantastisk helg! 

nyckelpiga ;)
 

Kommentarer

  • Natalia säger:

    Galen lista!...och jag som inte ens kommer ihåg vad jag ska ha med när jag ska till gymmet...haha! Du är så duktigt Johanna! Kämpa på!

    2013-08-17 | 12:23:13

Kommentera inlägget här: