wakingupinboston.blogg.se

Mellan Juli 2013 och Juli 2014 kommer jag, Johanna, arbeta och bo hos en familj i Boston, som deras Au Pair. Här kommer jag skriva och lägga upp bilder som rör min resa. Välkommen!

Minisnabbis

Kategori: Allmänt

Väldigt snabbt inlägg för jag måste verkligen sova:

Måndag:

Play date med Eileen och hennes 3 värdbarn (picknick och lek vid lekparken)
The Y för bad
Cheerleading
 
Tisdag:

Peabody Essex museum med pojkarna (många olika små utmaningar och liknande att pyssla med i barnrummet, speciella pussel, oregami, spel, tävlingar osv...)
Amelia hade Nana-time (hon var med mormor på förmiddagen)
The Y för bad
Cheerleading

Efter jobbet idag hämtade svenska Lena upp mig och så åkte vi och köpte en födelsedagspresent till Callum som fyller år i övermorgon OCH min nya Google Nexus Surfplatta ;) Så taggad på att få börja använda den!!

Kan också informera om att svengelskan börjar krypa sig på. Idag sa jag något så vackert till Lena som "Seriöst!? You driver!" Inte min stoltaste stund...

Hur som helst, mer senare. Måste sova!



Kommentarer

  • Maria Martinsson säger:

    Yes! You har finally blivit turnad to the dark side! >:D

    2013-08-21 | 07:33:41
  • Natalia säger:

    Låter som att du har det rätt bra! Saknar dig! Vill du skypa snart? Fyller ju år imorgon(: puss

    2013-08-21 | 21:53:08

Kommentera inlägget här: