wakingupinboston.blogg.se

Mellan Juli 2013 och Juli 2014 kommer jag, Johanna, arbeta och bo hos en familj i Boston, som deras Au Pair. Här kommer jag skriva och lägga upp bilder som rör min resa. Välkommen!

2 månader och helgens bilder!

Kategori: Allmänt

Idag har jag befunnit mig i Amerikas förenta stater i 2 månader. Det vill säga: 1/6 av mitt år är redan avklarat! Milstolpe! Känns bra! :)

Familjen kom inte hem för än halv fyra idag och jag jobbade bara tre timmar. Fantastiskt skönt! Efter middag med familjen åkte jag och fikade med Vanessa, Maja och Josephine :) 

Imorgon blir det full dags jobb igen, men veckans schema ser inte alls så pjåkigt ut!

Bilder:
Callum med födelsedagspresent från mig!
Svenska ambassaden / House of Sweden
Georgetown Univercity
 
 

Kommentarer

  • Natalia säger:

    Åh! Det set ju helt underbart ut! Förstår att det kan vara skönt med en helg borta för att kunna uppskatta platsen man bor på och personerna man bor med! Kan meddela att vi verkar ha det lite hysteriskt varmt som ni...det går inte ens att ha jeans på sig utan att man svettas haha! Kul att du har det bra iaf! FORTSÄTT SKRIV, älskar att läsa din blogg! Kramar

    Svar: Du är väl bara för underbar! Tack för alla uppmuntrande, fantasticka kommentarer! Tack!! Skypa snart! Kram!
    Johanna None

    2013-08-27 | 16:01:57
  • Johanna Karlsson säger:

    Hej Johanna! Så kul att läsa lite om hur du har det i Boston! Fantastiskt modigt av dig att ge dig iväg på ett sådant äventyr. Fortsätt skriv, är jättekul att läsa om allt vad du gör:) Kram Johanna Karlsson

    2013-08-27 | 19:12:37
    Bloggadress: http://johannaikulla.blogspot.se

Kommentera inlägget här: